KOLLO

Hej=)
Igår var jag, mamma och min faster nere på kollo och storstädade stugan inför sommaren! Charlie var också med så det var full rulle (min kusin Sophies barn, 2år)
Sedan kom pappa, farmor och farfar ner och vi åt lite morsdagsmiddag. Pappa stod för menyn; "Skippersallad":)

Det är så mysigt att vara nere på kollo:) Vi hade också en kolonistuga när jag var liten! Så Södra koloniområdet känner jag till:) Nu är det bara farmor och farfar som har sin kvar, tror dom har haft sin stuga längst av alla på hela området! Och den uppskattas av oss alla i släkten:) Visst ser det mysigt ut!?

Kollo:)


Idag har jag gjort en rabarberpaj, som vi fikat på nu i kväll.
En del plugg i dag för oss båda, men är inne på sista veckan nu!! Ska bli skönt!


Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Henke

Vad fint ni gjort det!! Får komma å hälsa på nån gång i sommar!!

2009-06-01 @ 21:59:39
Postat av: M

Det var en härlig morsdag i går. Sol och värme och en underbar dag på kollo. Även att vi städade hade vi det bara bra. Charlie är en liten solstråle i släkten. Ja, Henke du måste ta dej ner till detta paradis. Kram till er båda

2009-06-01 @ 22:21:15
Postat av: K.

Åh så fint det är, längtar hem :) Själv sitter jag inne och ska skriva klart min recension innan jag ska på föreläsning, dumt att ha det bara så få dagar innan tenta?! Men men...

Igår hade vi en sjukt god picnic, tror vi handlade för 600kr! haha, men gott var det..:) Ses snart, Kram

2009-06-02 @ 09:40:22
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0