Regnet det bara öser ner...

Vart är sommaren!? Jag hade ju räknat med att det skulle vara fint väder i två veckor nu innan sommarjobbet börjar, men inte. Sitter nu inne bland flyttkartonger och det är ett allmänt kaos i lägenheten! Känns som det står saker precis överallt, vilket får mig att känna mig smått stressad... Men det går faktiskt framåt:) Allt jobb vi gör nu är liksom gjort sen när flytten går!
 

Kaos!


Mina kläder är ialla fall nedpackade:) Nästan allt;)

I kväll ska vi kolla fotbollen och äta med Erika och John det ska bli trevligt. Nehe nu ska jag fortsätta att röja!
Hej så länge!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Henke

Det är bara ellen som lsiter här hemma!! men på något sätt har även mina saker hittat ner i väskor och lådor! inte illa!! =) Pusspuss på dig med!

2009-06-10 @ 17:54:53
Postat av: Anonym

haha ja det är inte dumt ibland Henke :P

Kaos?? Förstår inte vad du menar, ser ut så här hemma också.. till mammas förtvivlan! :) men jag ska fixa det imorgon när jag är ledig. PÅ kvällen ska Erica och jag ut och äta. inte alls dumt! Ses snart.. kram

2009-06-10 @ 22:22:18
Postat av: M

Klara ha så rätt, du har det fint hos er. Jag väntar på förändringen i morron när jag kommer hem från jobbet=) Kram

2009-06-10 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0