Sextonde juni

Hej:)
Idag har Henke och jag varit inne i stan! Jag hittade lite kläder:) Sedan köpte vi lunch på Thai-vagnen i stan och åkte ut till Saltsjöbaden och åt, mysigt!
Planerna inför kvällen: Springa en runda med Emmy (om det passar henne i dag efter jobbet) och sedan ska vi grilla i Hässlegården. Jag köpte även slingor till håret i dag, får ser om det blir i kväll eller en annan dag som vi lägger i dem.

Hej så länge
Många Kramar E♥ 

Två gamla bilder:


Henke och jag -07.


Klara -07.

Kommentarer
Postat av: K.

hejsan, vilka gamla bilder :) Men det var en mysig paddeltur, innan det började regna!! För mig blev det en dag med en massa jobb! McD ringde och väckte mig och jag fick en tid 12-16..innan dess började jag att högtryckstvätta stengången! SÅ BRA DET BLIR! :) och efter jobbet har jag nu fortsatt med det, blir en dag imorgon med :) Ha det så bra och lycka tll med håret! KRAM

2009-06-16 @ 18:58:04
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Låter härligt med mat i Saltsjöbaden, för solen sken väl på er? Har varit på Lilla Puben och ätit med tre på jobbet, härligt tills regnet kom. Kram mamma

2009-06-16 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0