Dagen

Hej Hej!

Håller på att styra för fullt här hemma, det är mycket som skall ordnas. Idag har jag ringt och "flyttat" el, telefon och internet. Att allt ska kosta!! Skattepengarna kom lägligt vill jag lova!
Jag har listor på vad som ska göras men jag får stryka lite hela tiden:) Det gillar jag!

Varit och fikat med Johanna, trevligt. Hon är stor nu, ska ha barn om ca 2 veckor. Så vi har varit och tittat på barnkläder, haha det är inte varje dag jag gör det:) Små bodys i miniformat!

Tänkte jag skulle ut och jogga en sväng nu när solen är framme!

Henke var och fiskade igår så ugnsbakad fisk står på kvällens meny:
Ser inte helt fel ut:)

Många Kramar E♥

Kommentarer
Postat av: M

Det såg riktigt gott ut! Undra om det blir några fiskar i sommar, man kan aldrig veta. Du få skriva på dina listor att stavarna ska med ner till kalmar för att användas i alperna. Kram till er båda

2009-06-09 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0