Ska det vara så svårt!?

Hejsan!
Är nu hemma efter ett par dagar i Fiskebäckskil och Lysekil med fiskekursen! Innan denna resa hade vi inte fått så mycket fisk, men nu har alla i kursen fått det:) Själv fick jag två torskar som vi stekte och åt till kvällsmat, det ni!=)

Jag har inte varit så mycket på västkusten men det var jättefint! Vilken idyll!:

Fiskebäckskil





Nu är det packning som gäller ett par dagar innan vi åker hemåt Kalmar och Karlskrona. Varför har jag så svårt för att slänga!? Jag har lovat mig själv att RENSA det som inte används... ska det vara så svårt! Kan ju vara bra att ha någongång är det sista jag tänker...
Nu ska jag ge mig in i garderoben och nu ska kläder jag inte kommer i eller använder BORT!

Många Kramar E ♥

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Vilka härliga bilder! Det ser ut som ni har haft det kanonbra? Och att få upp torsk...det är inte dåligt! Det var väl en härlig start på sommaren? Välkomna hem till sydliga breddgrader snart :) Det ska bli kul att ha er hemma - eller nästan hemma - igen! Kram till er båda från m o p på peppargatan!

2009-06-08 @ 18:37:23
Postat av: M

Det var inte dåligt att få torsk. Du rensade väl också? Det är så gott med stekt torsk. Rensa nu mycket och så kommer du hem så att Klara och du kan fortsätta här hemma=)det finns en heldel här också. Kram

2009-06-08 @ 20:11:16
Postat av: Klara

Åh jag gillar den bilden med båten, sicken bra bild :) Ja jag vet det är svårt att slänga men jag ska kolla över lite så ni får plats när ni kommer. Som sagt, man kanske inte kommer att använda den där tröjan man köpte i 7 klass igen :) Sov gott. Kram

2009-06-08 @ 23:01:57
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: H

JA vilken resa!! den skulle vi allt göra om!! nu sk jag hämta bilen! =) men det vet ju du! men men! ;=) pusspuss

2009-06-09 @ 09:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0