Sommar och sol!?

Hejsan!♥

Efter en hemfärd som höll på att kosta oss två cyklar är vi nu hemma för sommaren:) Vi hade våra cyklar på trekvart bak på sabben i 24 mil! Jag var på helspänd i fall vi skulle tappa dem! Tur att jag har lugnet själv med mig som sansat stannade och klurade ut en fiffig lösning (ett skärp och en golfvagn är det som behövs=) som höll hela vägen till Kalmar!

Nu har vi installerat oss i källaren på Tegelviken, som blir vårt hem i sommar. Henke åkte till Karlskrona och jag kommer ner på måndag. Ska bli kul att komma ner ett par dagar=) Mormor var här och åt lunch sedan var mamma, Klara och jag ute och gick en runda.

Mycket att se fram emot i sommar:
Midsommar på Karl-Johangatan (Öland) 19 juni
Sommar/ Tältfest (Öland) 27 juni
Österrike 4-11 juli
Turkiet 21- 28 augusti

Sedan hoppas jag på mycket sol och grill:)


Nu vet ni vart jag håller hus;) Många Kramar E♥

Kommentarer
Postat av: M

Välkomna hem till Tegelviken. Nu får vi ha hela sommaren tillsammans, inte illa. Det kommer att bli många go skratt tillsammans nu när Klara och du är hemma. Ser fram mot Österrike och vandringarna i alperna med hela tjocka släkten=) Kram

2009-06-12 @ 20:57:22
Postat av: K.

Ja nu är vi alla på plats igen, känns riktigt bra :)

Jag har varit ute och gått i regnet och du och mamma lyxar med att köpa plast :P

Det finns mycket att se fram i sommar, Sommar09 kommer bli kanon!

KRAM

2009-06-13 @ 12:21:41
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: emma

Vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dej här: http://askerkling.blogg.se/2009/june/en-till-veckans-blogg.html#comment

Som pris blir du länkad i en hel månad!:D

2009-06-13 @ 12:28:53
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0