56.10 min

Hej!
Regn och blåst, men jag klarade det:) Jag hade som mål att springa milen under en timme och det gjorde jag! Kom i mål på 56 minuter och 10 sekunder i mitt fösta Blodomlopp!!!

 
Min tid.                    Jag med min medalj, blöt och svettigt!

Det är väldigt roligt att ha något att träna inför... och att tävla är något som jag saknar! Jag har tävlat under hela min uppväxt (gympa) och det är en alldeles speciell känsla:)
ICA bjöd på fikakorg efter loppet, det var gott men hade varit mysigare om vädret varit bättre... Tyckte synd om Henke och alla andra som stod ute i regnet och hejjade!

Kommer att somna gott i natt!

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: M

Ett jätte stort grattis!!! och vilken bra tid. Visst är du en tävlings tjej som gillar att ha en utmaning med din träning. Blir det Tjejmilen också? Kram

2009-05-29 @ 06:56:42
Postat av: K.

Tycker du är jätteduktig syrran! :)

Synd med fisket, men det löser sig. Men när åker ni till Kalmar för sommaren? Känner att det är dags nu :) Ses snart, kram

2009-05-29 @ 13:47:45
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Sabina

Grattis min älskade vän! Nu kanske du ska vara med och träna med Carl inför en svensk klassiker? Hihi. Snart ses vi! Kram

2009-05-29 @ 16:26:01
Postat av: Emelie

Vad duktig du är! Nästa år får du ladda för göteborgsvarvet, jag ställer gärna upp som hejarklack :) Kramar

2009-05-29 @ 20:59:27
Postat av: Tyson

Grattis vännen kul att du lyckades med dina mål.. när kommer ni hem så jag får träffa dig??? saknar dig å henke lite med ;) kramar

2009-05-29 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0