Kalmardag!

Hej hej!
Jag har i dag varit nere på stan en sväng och var då inne hos Sabina på hennes jobb=) Det är alltid så roligt att träffa dej vännen! och alltid lyckas du hitta något fint åt mej! (Blå tunika på kortet längre ner).

Sedan var det mat på Tegelviken, äntligen fick jag min efterlängtade tacopaj:) Sedan cyklade jag för att träffa Frida och Josse. Vi satte oss utan för Springbreak, vid Skälby. Vi satt där och kände inte igen någon! Hm, vi kände oss som tre tanter som kommit fel... hehe. Men roligt att träffas och uppdatera varandra om vad som händer=)
 
Jag & Tyson                     Josse & Tyson

Vi åkte till Byttan och tog en plocktallrik och ett glas vin när magen började kurra:) 

Nu har jag precis pratat med min Henke som varit i Tyskland och bunkrat åt oss inför sommaren=)
  I love you!

Många Kramar E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0