LEDIGA!

Idag är vi lediga hela dagen, skönt:) Vi började med att äta frukost med Sanna innan hon åkte in till jobbet.
Snart ska vi åka ner på stan här i Karlskrona, mysigt att strosa runt och titta lite... Det är inte helt omöjligt att det blir en glass på glaciären, som är känd för sina stora glassar!!
I kväll ska vi ut och äta med Linus och Carro, bord är redan bokat! Ska bli kul att träffas, bli inte så ofta, så man får passa på när vi är hemma...

Solen skiner och det verkar vara skönt ute... inte helt omöjligt att bilder från nya kameran kommer in senare:)

Många Kramar E

Jag, Henke och Linus var och fikade på Nyfiket:



Kommentarer
Postat av: M

Sönt med en ledig dag och att solen skiner, då smakar det med glass. Hoppas kvällen var trevlig. Kram

2009-05-16 @ 06:50:27
Postat av: K.

Så härligt! Nu har jag gjort min tenta och ladda för brännboll, får se om jag överlever :D

Kram

2009-05-16 @ 11:26:43
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åhh vad fin du är!

2009-05-18 @ 22:55:09
Postat av: Sabina

Åhh vad fin du är!

2009-05-18 @ 22:55:23
Postat av: E

Tack vännen:)

2009-05-19 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0