Mest plugg...

Hej!
Dagen började med en cykeltur i ösregn hem till Lina, var där kl 09.00! Vi har i dag jobbat på med uppsatsen och vid kl 13 hade vi handledning på skolan. Det gick bra! Börjar känna sig lite stressad, den ska lämnas in seanast den 29:e maj! Satt hemma hos Lina och jobbade till kl 18.

Kom hem trött och hungrig, kanske tur att min käre sambo inte var hemma när jag är i det tillståndet!

Men nu har jag ätit mat och är på gott humör igen! Blir nu en kväll i soffan...
Henke är fortfarande på skolan, ville jobba undan lite, eftersom vi har så korta veckor, då vi flänger och far:) På fredag rullar vi ner mot Lund, till Klara, det ska bli så roligt:)!!!

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEt var tur för Henke att han inta var hemma när du kom hem hungrig och trött, jag vet hur det kan vara. Men efter lite mat blir du pigg och glad igen=) Ni få ha det så trevligt i Lund i helgen. Kram

2009-05-18 @ 21:11:12
Postat av: K.

Jag ser fram emot att ni kommer på fredag :) vet du någon tid tro? Jag har också haft en kväll i soffan, kollade Pretty woman med folket som bor här. Mysigt! men nu är det natt, kram

2009-05-18 @ 23:41:34
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0