Min Vän!

Hösten 1988, då träffade jag henne för första gången; Hanna Inez Matilda Lundberg!
En tjej som kommer att betyda mycket i mitt liv!

Vi har gått på samma dagis och i samma klass. Hela vår barndom har vi följt varandra!
Under vissa perioder var vi mer eller mindre som en person!
Gymnasiet gick vi i parallellklass, började hänga med olika människor och efter gymnasiet har det varit resor och plugg i olika städer. Trots att vi inte pratar varje dag eller umgås så ofta så känns det som tiden stått stilla när vi ses:)

Hanna skickade över lite bilder som hon hade på sin dator och minnerna kom tillbaka!!!


Luggarna som utgjorde hela frisyren, tro det eller ej, var inne:)
Alla hade dessa läckra luggar!
Var tydligen en praktisk och lättskött frilla (håret kom inte i maten eller i ögonen)!
Har jag varit blondie:)?



Åter till våra luggar!!
 Behövs väl ingen längre beskrivning, bilder säger väl mer än tusen ord!?
Såhär gick vi i alla fall på barnkalas!


Hoppas att vi snart ses,  alla fyra, vore jätteroligt! Många Kramar till dig vännen!

Många Kramar E


Hittade visst en lugg till:) Sanna & Henke

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan bara säga detsamma - om allt! 1988 är ett speciellt år minsann! Så söta vi var, jag gillar speciellt luggarna ofcourse men förkläderna är också riktigt snygga, dem måste jag leta upp ngnstans...! Du är då sannerligen en speciell vän, jag är så glad att vi hade varann! Många kramar H

2009-05-14 @ 10:33:51
Postat av: K.

hahahaha snygga är ni :) tror även Lill-Persson hade en sådan snygg lugg!

Kram

2009-05-14 @ 11:28:23
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Visst är gammal vänskap en rikedom att ta vara på!

Ni är så söta med era luggar=)Kram

2009-05-15 @ 07:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0