Plugg, jogging och nypotatis!

Hej:)
Kanonfint väder i dag, man blir så glad då och man får lite extra energi!
Har varit och pluggat med Lina, har gått bra, men känns lite trist att sitta inne vid datorn när solen skiner...
Sedan har jag joggat en runda, med Henke på cykel som stöd och med vattenflaskan i cykelkorgen:) Tack!
Börjar bli lite nervös inför torsdag nu...


Såhär pigg är man efter en löprunda, kalla mej svettpärlan! Puh, det var jobbigt!
Mina löptights är ett måste;) Haha


Vi har gjort potatis-sallad på nypotatis i dag, mycket gott, så det äter jag gärna i min matlåda i morgon!

Många Kramar E

Vill tacka syrran för en kanonhelg i Lund!

Kommentarer
Postat av: K.

Ser ju toppen ut med träningen!! LYCKA TILL på torsdag! Själv ska jag ut och gå med Lina snart, men magen kurrar så kanske blir mat innan. :) Tack själv för helgen! KRAM

2009-05-26 @ 17:06:11
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi har du pulsklocka? :)

2009-05-26 @ 22:20:20
Postat av: Anonym

Japp, men använder bara klockan, inget band:)

2009-05-26 @ 22:35:25
Postat av: M

Jag önskar det lycka till på blodomloppet, trodde inte det var 1 MIL du skulle springa utan 5 km, men det fixar du. Kram

2009-05-27 @ 07:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0