SYREN!

Hejsan!
Mina vardagar börjar se likadana ut varje dag, inget jag är van vid som student!
 Jag och Lina har fortsatt att skriva hela dagen, har gått bra idag, så det är skönt!
Att samla in enkäter av folk ute i Tornby (köpcenter) är inte det lättaste. Man vet ju själv hur man är när folk vill sälja saker eller att man ska vara med i någon undersökning!!! Usch! Jobbet är iaf gjort nu:) Puh!
Så nu när några studenter vill ha hjälp med sina uppsatser ska jag ALLTID ställa upp.
Men alla ni som är telefonförsäljare, förlåt, men där får ni räkna med någon annan än mej;)
Det har säkert ringt fem stycken idag! Jag svarar inte:)

Jag har  tvättat och städat lite grann och var tvungen att ta in en kvist syren, det luktade så gott när jag gick förbi:)



Tänk så fint det kan bli med en liten blomma:)



Sitter och laddar för en joggingrunda med Erika, nästa torsdag är det Blodomloppet!!!
 (Jag har inte tränat så mycet som jag hade velat, men jag får ta mig runt med min vinnarskalle, haha)

Många Kramar E

Längtar till Sommaren, inte långt kvar nu!!!

Kommentarer
Postat av: M

Vilka fina bilder du har tagit. Är det med den nya kameran? Visst få man ställa upp när studenter vill ha hjälp med sina uppsatser, då blir dom så glada!!

Nu har ni en bil till semestern så sommaren är inte långt borta.

Kram

2009-05-19 @ 20:32:15
Postat av: K.

åh vilka fina blommor!! Här har de nästan blommat över :( men det luktar gott..

haha ja man känner ju så när folk vill att man ska vara med i någon undersökning, men jag hjälpte en student för ett par veckor sedan :)

Ses snart, Kram

2009-05-19 @ 22:36:50
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0