Glass med chokladsås!

Hej!
Har varit konstigt väder hela dagen, mest regn! Men i bland har solen tittat fram...
Som vanligt har Lina och jag jobbat med vår uppsats, satt inte lika länge idag, för dom skulle hem till Ljungby och vi ligger hyfsat i fas:) Så det blir långhelg igen hehe!
Vid klockan 17 kom det folk till Henke, lite förfest innan dom skulle vidare på middag. Trä- och syslöjden hade styrt i hop något tillsammans. Jag tänkte att jag "skulle hålla mej borta" och tog mej en promenad men fick snart vända då det började åska och regna! Så när jag kom hem var lägenheten varm och full med folk:) Men dom gick vid 19 tiden.
Så nu sitter jag här efter "stormen" och ska äta glass med chokladsås...MUMS!
 Ska bli lugnt och skönt;)
Misstänker att jag blir chafför i natt, men det är jag så gärna! Blir nog en runda ner på stan med saaben kan jag tänka mej.


Glass och chokladsås, en gammal favorit!

I morgon är det dags att packa till LUND, snart kommer vi Klara!

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Vilka härliga rader Du skriver....mysigt att läsa lite om Er! Unna dig en skön, go kväll i ert mysiga vardagsrum - inrett så fint i gröna, sköna färger och härligt doftande syrener :)! Själva ska vi grilla korv och mysa på altanen. Sanna har farit iväg och ska på nya äventyr...

Ge Henke en kram när han kommer hem och ni...ta det lugnt på vägarna mot Lund så hör ni av er när ni är framme, eller hur?

Kram till dig också från Peppargatan!

2009-05-20 @ 20:58:45
Postat av: K.

Hoppas du hittade något som du kunde göra när du skulle vara borta från lägenheten :) synd med regn, vet att du inte gillar när det åskar!!! :) Kom ner snart, jag väntar! :) Puss

2009-05-21 @ 02:24:15
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

jag tror att glassen och chokladsåsen smakade bra, det är inte dumt alls. Saaben fick väl ta sej en runda i natt och hämta din dansanta sambo=)Här är fullrulle med den nya uteplatsen, skickar några bilder senare. Kram

2009-05-21 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0