DAGEN

Idag har jag och Lina kommit i gång med vår B-uppsats:)
Vi har gjort en fin enkät och ska nu ut och jaga folk som vill svara på den!
Det är väl bara att sätta i gång så det blir klart, skönt när det är gjort! Lina, vi är ju två!!!
Men efter denna kursen är det sommar och flytt ner till Kalmar:)
(flytt bara över sommaren för jobb!) 
Efter skolan cyklade vi ner till stan för en fika med Johanna, trevligt!
Ett stopp på Gina Tricot gjorde att jag köpte en kofta och ett svart linne, alltid bra att ha! Här är mitt inköp:



                                                         

Nu sitter jag i valet och kvalet om det ska bli någon träning i dag, men måste nog ut en liten runda iaf. Försöker få känslan av att det "känns skönt efteråt" att infinna sig!

Många Kramar E



                               
Här är mina Sandaler från Barcelona (Bella, du som gillar skor, vad säger du?)



                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen snygga! Riktigt fina.. något åt det hållet jag letar efter själv. :)

2009-05-04 @ 18:24:29
Postat av: M

Det är väl skönt att komma igång med uppsatsen, är det något man ska svara på i helgen? Jag tycker sandalerna var fin, liknade dom inte Bellas? Koftan var också fin. Kram

2009-05-04 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0