En dag utan några större planer:)

Hejsan!

Igår skickade vi in vår uppsats! Så i dag har vi tagit "ledigt":) Hoppas att det inte är allt för mycket att ändra...

Jag och Henke åt frukost tillsammans i dag innan han började skolan kl. 10:15, det händer inte varje dag, men det är mysigt! 
Nu går jag hemma och plockar lite, men satte mej för att dricka lite kaffe och läsa Leilas tidning:) Man får passa på när tiden finns! Ute är det halv storm så jag kan sitta inne med gott samvete;)




Ska ner till stan en sväng i eftermiddag med Lina sedan får jag se vad som händer på min lediga dag! Några förslag?

Håll i hatten i blåsten:) Många Kramar E

 
Dagens inköp!

Kommentarer
Postat av: M

Jag har ett förslag att göra idag, ladda inför morgondagen. Så att du gör en god insats i blodomloppet. Jag har gjort mitt idag; Tittat på Margaretaloppet=)nog så jobbigt. Tusen kramar

2009-05-27 @ 20:48:15
Postat av: Ingmari o Sanna

Vilken härlig start på dagen! Och så skönt att ha uppsatsen inskickad - ni är duktiga! Nu önskar vi Dig lycka till i Blodomloppet och hoppas att det inte blåser...medvind gärna men inte motvind!

Kram på Dig och spring som tusan!

2009-05-27 @ 21:07:31
Postat av: Anonym

Åh ser att du laddar med Lunakoppen, och MYCKET snygg klänning! Det var den Lina hade va? :) Kommer att sitta superbra!

Jag var ute och gick idag på morgonen, hoppas att du känner att jag stödjer dig i ditt springande :)

Ha en bra dag, nu blir det plugg!

Och ja, det funkade fiiiint ;) HAHAHA

2009-05-28 @ 09:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0