En vecka i myskläder=)

Hej:)

Efter drygt tre år som student var jag i lördags på min första sittning! Det var riktigt kul:) Mat, underhållning och dans. Finsitting, vilket innebar klänning och (för mig) höga klackar, vilket känndes i fötterna dagen efter. Men ska man vara fin får man.....




Jag & Linnéa


Så var det måndag igen! Jag har i dag varit min första dag på Folkungaskolan! Kommer nog bli riktigt bra=) Idag har jag mest varit med och hjälpt till men imon ska jag hålla några lektioner. Så nu ska jag fundera ut nåt bra=)
Lite tips är aldrig fel! Vad tyckte du var roligast på Idrotten i skolan=)?
Nu blir det en vecka i myspyskläder! Nästa vecka ska jag vara med på geografin, kanske inte lika uppskattat då;)

Massa Kramar E

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Vad fin du var, och skor med klackar är ett måste om det är fest ;) Lycka till på praktiken!! Kommer nog bli riktigt kul... jag tyckte det var kul med hinderbanor :) Men du kommer nog på något skoj, lite gymnastik kanske? Puss

2009-11-30 @ 17:22:53
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Hej! Så fin du var, ja, man kanske måste ha klacka skor på sittningar och då ömmar tårna dagen efter. Jag gillade basket på gympan. Men du få kolla lite gymnastik, det finns kanske någon som gillar det. Ha det så bra.

2009-11-30 @ 17:36:52
Postat av: Sanna

Vilken flamma till svägerska man har då! <3

2009-11-30 @ 18:30:52
Postat av: Ingmari

Så snygg du är! Kram!

2009-11-30 @ 18:52:04
Postat av: H

Tycker jag med!! =)

2009-11-30 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0