Hemma igen:)

Hej på er=)

Som ni vet har jag varit i Kalmar ett par dagar, såå skönt att komma hem i bland!
Så i torsdags när jag kom var det god mat och mys hemma på Tegelviken:) I fredags var det en sväng på stan och låånglunch med Sabina!
Vi skattade som vanligt och hade det jättemysigt, du är så bra min vän!
På kvällen var det Idol hemma hos mor och far:)

Lördagen började med att mamma och jag var på HaloweenSPINNING kl 9.00 på moronen!!! Riktigt kul med temapass, saknar faktiskt F&S ibland! På eftermiddagen kom Henke upp, och då var det lite fördelsedagsfirande hos mormor:) Sedan fortsatte jag och Henke till Emmy och Daniel som hade fest ALLTID lika roligt att ses!:) Hela vårt lilla Kalmar gäng hittade dit, mycket trevlig kväll:) Tack tack!

På söndagen var mamma, pappa, Henke, jag, Mie, Tobbe och mormor på Byttan och åt Brunch, jätte gott:)!!  Allt från frukost, lunch och fika! Jag tog allt;)
Sen kollade vi SM-finalen i fotboll innan vi körde till Linköping igen!

Nu har vi precis varit och STORhandlat på Maxi, jag älskar när kylen, frysen och skåpen är välfyllda!
Snart ska vi göra kycklingwok med nudlar!


Nu ska det bli wok=) Inviger vår skärbräda som Henke gjort!


Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: H

Mmmmmm!! Vad gott det va!! Bra jobbat!! ;=)

2009-11-02 @ 18:50:59
Postat av: M

Det var mysigt att ha dej hemma några dagar och spinningen gick ju bra också=). Och så var det trevligt att ha er båda med på Byttan och hemma hos mormor.

2009-11-02 @ 20:53:35
Postat av: emmy

Så roligt att ni va här!!!

Hoppas maten blv god, ser hur gott som helst ut på bilden=) KRAMAR

2009-11-03 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0