Lite adventsfix i dag me:)

Hej=)

Första advent närmar sig och i dag kom ljusstake och röda gardiner upp i köket!
 (Jo jag putsade fönstret innan!)
Lite julmusik och glögg på det gjorde inte saken bättre:) Det är så fint med alla stjärnor och ljusstakar i alla fönster, det lyser upp så fint i mökret!






Sitter nu och kollar på Idol, snart får man veta vem som åker ut... Erik var grym i dag tycker jag.

I morgon ska jag titta på gyckeltävling på NH på dagen och på kvällen väntar sittning!
Ska bli roligt:)
Sedan hoppas jag att min favorit kommer hem på söndag!;) Längtar efter dej...

Massa Kramar E


Kommentarer
Postat av: H

Kommer hem på söndag igen!! =) pusspuss

2009-11-27 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0