Min dag!

Hej!

Började dagen med att köra Henke till tåget 6.45!! (Tidigt!!) Åkte hem och vände (började tvätta) och sen cyklade jag till skolan. Mötte Nea i Baljan för att hämta kaffe innan vi gick ner till D-huset. Seminarie och ett litet möte med projektgruppen blev det i dag.

Lina skulle ut till Tornby en runda så jag hängde på=) Bla en liten sväng på IKEA. (Vi måste boka in en em/ kväll för lite julbak med glögg! Lina kolla datum=)

Sedan har jag bara varit hemma, sprungit upp och ner i tvättstugan,inget som jag tycker är så jättejobbigt! Och nu är allt rent!=) Skönt.

Lite ensamt är det allt att vara ensam hemma och sängen kommer kännas stor när jag kryper ner i kväll! Längar efter dej min duva:) Men vi ses på lördag igen!

Hoppas att allt är bra med er!
Massa Kramar E




Grattis syrran på namnsdagen, Elisabet, idag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska absolut kolla upp lite datum...kan som sagt i stort sett alla kvällar men en torsdag eller fredag hade ju vart superbt så vi kan ta oss en liten glögg till!=) Hoppas du haft en bra kväll! Kram

2009-11-19 @ 23:08:56
Postat av: Klara

Vilken mysig bild, var en trevlig dag! Hoppas din duva kommer hem snart...

Emelie och jag ska ut på stan och ta en öl. Ska bli trevligt, imorgon ska vi träna KickBoxning :) Får se om jag kommer ihåg något från friskis :) Kramkram

2009-11-20 @ 17:26:53
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0