Sol & Värme i 15 min!

Hej!

Har denna vecka, liksom andra veckor, skola måndag och torsdag 8-11. Denna veckan är det även föreläsning på fredag! Ojoj! Jag och Nea har redan gjort det vi ska göra till torsdag så nu har jag två lugna dagar. Funderar på om det är något man borde göra... (?) men jag tror faktiskt inte att det är det!

Jag har varit i "sol" och värme idag, jätteskönt..., tills lysrören i meddos solarie slocknade! Men fick drömma mig bort till värmen en stund i alla fall. Fick nog lite energi också!;)

Har varit uppe hos Erika på kaffe, blir inte så ofta nu när hon jobbar i Kalmar! Men idag var hon hemma:) Vi ska även passa på att träna ett pass lite senare!

Många Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA sol är alltid uppskattat, även om det bara varar i 15 minuter!! :)

2009-11-17 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0