Tjat lönar sig! och så har vi en fin krans på dörren:)

Hej:)

Jag har de senaste dagarna varit arg och jagat folk som jag inte anser gör det dom ska! Men i bland lönar sig väl slit och tjat för idag fick jag två handledare (en i idrott och en i geografi) på Folkungaskolan i Linköping!=) (Turerna har varit många, men är såå glad att jag slipper göra praktik i Tranås och behöva pendla 7 mil varje dag tur!) Men en praktikplacering en dag innan praktiken är dåligt tycker jag!
Men nu känns det bra och det ska bli kul att komma ut till eleverna!

Idag var ett gäng från klassen hemma hos Malin (som ska bli floristlärare) och gjorde dörrkransar=) Det var knytkalas med allt från köttbullar, tacopaj, potatissallad, bröd, svampomelett, saffranskaka, kardemummakaka (som jag gjort), glögg och pepparkakor!
Så nu har jag börjat få stämning!

PYSSEL i Norrköping:


En början till min krans=)


Koncentration, ingen hade inte tid att kolla in i kameran!


Färdig och upphängd på dörren=)



Blir nog glögg här hemma i kväll, mys mys:)

Massa Kramar E♥


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Fin krans, Ellen! Jag var också och band kransar med en kompis Lena häromkvällen. Kul och kallt! Vi var ute men varmt klädda och en härlig brasa som höjde stämningen! Trist med så dryga lärare som inte kommer till skott men skönt att det löst sig med din praktik om än i sista minuten.. Kram till er båda från oss på Peppargatan!

2009-11-26 @ 18:09:37
Postat av: M

Det var en fin krans du gjort=), visst är det trevligt att göra kransar tillsammans. För min del blev det en köpt krans från Växjö torg inte dum den heller. Skönt att det löste sej med din praktik plats, ibland är det bra att vara envis och drivande. Kram till er båda.

2009-11-26 @ 19:15:23
Postat av: Klara

Mycket fint gjort syrran!! :) Som mammas och mina kransar förra året, kanske borde göra en iår med? Hmm. Hade middag med korridoren ikväll, ska uppdatera min blogg imorgon så får du läsa mer där :) Mamma och pappa kommer ju imorgon!! KRAM, hälsa Henke

2009-11-26 @ 22:50:54
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: H

sov gott min skatt!! söt du är! =)

2009-11-26 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0