Låt mig inte bli rastlös!=)

Hej!

Nu är jag ledig i två dagar, har nästa seminarie på torsdag och jag borde ju tycka att det ska bli jätteskönt!
Men jag uppsakattar inte att vara ledig när ingen annan är det och när jag inte har något att göra! Vad ska jag hitta på!? När man har mycket att göra och är stressad är det ju två sådanahär dagar man längtar efter... Antingen har man för mycket eller för lite att göra!

På torsdag blir det Kalmar! Ska bli jätteskönt att komma hem:) Myspys hemma på Tegelviken, lååånglunch med Sabina och så träffa Emmy och Daniel i helgen!

Henke åker till Karlskrona redan i kväll, passade inte med min skola:( Så det blir nästa gång för mej!

Hej så länge, nu väntar en runda i spåret!

Många Kramar E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0