Redan helg!

Gokväll=)

Nu börjar det bli dags att hoppa ner i sängen:) Har tänkt mig en sovmorgon i mon, är ledig hela dagen! Blev klar med hemtentan idag och har lämnat in den, såå skönt att den är inlämnad! Man blir ganska trött på sin text tillslut! Så nu har jag helg, ganska välförtjänt tycker jag=)

Har också varit ute en runda i löpspåret i duggregnet:) Skönt efteråt men riktigt jobbigt i dag! 5 tunga kilometer!
Tur jag hade Linnéa till draghjälp, bra jobbat.

I kväll har vi fikat frallor & te och slappat framför tv:n:)

Hoppas ni haft en bra dag!?

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: M

Gjort som du slappat framför tv och läst i min bok. Men du var ju duktig och var ute och joggade det var inte jag.

2009-10-23 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0