Rydspåret, här kommer jag!

Hej!
Varit i skolan till kl 14 idag, som lärare har man rätt så goa tider! Idag hade jag undervisningen fram till lunch, det var en 7a och två 1or! Funkade bra=) (men man vill hinna mycket på 40 minuter och det gör man inte alltid!)
På eftermiddagen hoppade jag och min handledare in som vikarie i en åk 4, som hade SO, geografi, passar ju mej;) Dom arbetade med Gotland.

Har pluggat lite nu på eftermiddagen här hemma, förberett lektioner tills imon och så. Jag ska snart ut och springa med Linnéa ska bli skönt, länge sedan jag var i spåret nu!


Kl 18 väntar en runda i spåret:)


I kväll börjar favvoprogrammet: Halv åtta hos mig! Så då sitter jag i soffan och kanske man får några goda recept man kan testa=)


Nu lämnar jag soffan ett tag och hoppar i joggingskorna, men jag är snart tillbaka=)!

Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Kul att få vika i ditt andra ämne geografi.Som jag sagt innan ta vara på allt du kan på din praktik man lär sej alltid något. Skönt med jogging för den som tycker om det=)Kram

2009-10-05 @ 19:19:30
Postat av: Sabina

Hej vännen!

Vi är jättesugna på att hälsa på er, pratade om det senast förra veckan. Frågan är bara när? Vet att Carl som vanligt har sjukt mycket med tennisen. Typ varje helg:( Hur har ni det? Saknar er! Kram

2009-10-05 @ 21:43:06
Postat av: Nea

soom vi ägde rydspåret, sjukt bra jobbat tjejen! Vi satsar nog på en tur igen på torsdag (kanske inte en mil då:P )Vad gör du i morronkväll? Komma över till ryd en sväng på lite kvällsfika kanske?



kramar

2009-10-05 @ 22:22:18
URL: http://neanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0