En pluggpaus



Hejsan=)
Detta är vad jag pysslar med på min söndag!
Har suttit med näsan i böckerna ett par timmar nu, så jag tog míg en liten paus.
Vi började dagen med att besöka loppisen i folketspark. Jag har en önskan om att vi ska stå där nästa gång, så vi ville "kolla läget". Den verkade helt okej så jag ringer nog och bokar ett bord imon till nästa loppis=) Ideén kom i går när vi var nere i förådet- ja där finns det mycket saker,  och kan man tjäna en liten slant på saker man aldrig kommer att använda är väl det bra=) Har suttit stilla hela dagen så jag har bokat mig på träning i kväll- blir skönt att röra lite på sig!

Hej så länge
Många Kramar E

Idag när jag satt och läste och drack kaffe märkte jag hur snabbt det kallnade. Vet inte om det är jag som läser långsamt eller om det är kaffet som kallnar snabbt men en lösning kanske är en termosmugg:)!?


Kommentarer
Postat av: M

Visst behöver man röra på sej när man sitter stilla. Hoppas skorna var bra. Det är ju söndag så jag har spunnit som vanligt med samma glada gäng=)Kram

2009-09-06 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0