I sagornas värld

Hej!
Idag har jag varit inne och läst och tittat på film nästan hela dagen. (Skönt kanske vissa tycker:) Men när man ska lämna in en bra uppgift tills på torsdag är det inte direkt som en filmkväll!=)  Har kollat på "Döda poeters sällskap", helt okej, men nickade nog till en stund, hehe och så läser jag för fullt i min bok "Janne min vän". Just nu önskar jag att boken hade gått att läsa på 2h!!! Både boken och filmen utspelar sig på 50-talet så den "gamla" skolan råder. Jag lär mig säkert nåt på detta också=)



Många Kramar E



Kommentarer
Postat av: Sanna

Den filmen låter jätte skoj! (not) Men du lär dig säkert massa nyttigheter på allt, inte direkt som Henkes och mina filmmaraton! :) Tusen tack för det superfina kortet som damp ner i brevlådan, kul idé! Det ska upp på mitt kylskåp i väntan till en bättre plats! Nu är det kaffe för mig, strax är det en heldag på jobbet som väntar..tjoho! Hälsa! Kramar

2009-09-02 @ 08:23:22
URL: http://sannaosterstrom.blogg.se/
Postat av: Ingmari

Den boken skulle du haft med dig i Turkiet...! Tusen tack för det fina kortet! Det har fått hedersplatsen i det avlånga skåpet i hallen - det blev så fint! En kram till er båda! Hejhej från Peppargatan :)!

2009-09-02 @ 19:11:07
Postat av: M

Filmen är bra men boken vet jag inget om. Kanske värd att läsa? Hoppas att det går bra med arbetet och redovisningen. Tusen kramar

2009-09-02 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0