Gräsänka i en vecka!

Hej=)

Det har varit en mycket skön helg! I lördags firade Henke mig på morgonen, han hade gjort brunch och fixat för mig! Jag fick en weekend till Oslo och en ansiktsbehandling, vilken sambo jag har
På kvällen var John och Erika nere på middag, en mycket lyckad 25-års dag :)

På söndagen röjde Henke och jag i vår bokhylla och slängde massa grejjer som bara tog plats och skräpade! Skönt att rensa=) Det blev även en promenad i solen för mej och Erika.



Fick denna fina kryddväxt av Erika och John:)


Henke körde till Kalmar tidigare idag, så nu är jag ensam en vecka! Inte så kul när man inte har så mycket att göra. Skola först på onsdag och där har vi inte kommit i gång med något än (!)

Idag är det tvättstugan men solen skiner så fint så det blir en promenad efter kaffet :)

Ha en bra dag! Många Kramar E

(Vi har inte hört något om lägenheten i Karlskrona, vi får inte tag i henne som bor där nu. Känns lite drygt, men hoppas inte det har hänt något utan att vi fortfarande får den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0