Min Blogg 1 år:)

Godmorgon!

Vet inte vad som har hänt, men jag vaknar av mig själv på morgonen och är pigg:) Så det blir ett frukostinlägg i dag också. Ska bort till bibblan och träffa Nea vid 9, vi ska försöka komma i gång med våra arbeten. Men jag måste hitta något jag vill skriva om! Vi ska luncha på stan idag hade vi tänkt, mysigt!


En bra start på dagen! Kaffe och musik på Spotify :)



Blommor blir man alltid glad över!

Det måste vara solen som ger mig energi! I morgon kommer min favorit hem, ÄNTLIGEN!

Många Kramar E


Idag "fyller" min blogg 1 år:) Vilka är ni som brukar läsa mina små inlägg=)?

Kommentarer
Postat av: Tyson

Paasson jag laser alltid din blogg... :) kul med uppdateringar hemifran! weiio snart ses vi a da far jag uppdateringarna personligen :)

2010-04-15 @ 15:20:50
Postat av: Bella

Jag läser, det vet du :) Ja visst är det underbart med solen!! Jag har bestämt mig för att gå en runda iallfall :) Ha en bra kväll! KRAM

2010-04-15 @ 18:01:09
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Jag är en trogen läsare:-)

2010-04-18 @ 00:00:00
Postat av: Ingmari

Även jag är en trogen läsare.:=)

2010-05-02 @ 09:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0