Planering=)

Hej!

Igårkväll köpte Henke och jag plockmat och tittade på film (Stenhuggaren av Läckberg)- vilket fredagsmys. När man är ifrån varandra i veckorna uppsakttar man verkligen en sån kväll=)
Idag är han på lagfest hela dagen, började vid halv 11 och kommer nog inte hem förrens sent i kväll.

Jag pysslar lite här hemma och tänkte ta mig en promenad men det blåser halv storm! (men om någon ska ut hänger jag gärna me=) Ikväll ska jag hem till Lina på lite mat och vin, lutar åt årets första grill!

På måndag kommer JennyAnn och hennes son Matheo till Linköping, så vi ska passa på att ta en fika när hon har vägarna förbi:)
Och på tisdag är det min tur att ha "Halv-åtta-hos-mej" så jag sitter nu och planerar hur jag ska lägga upp min middag;) Mycket att tänka på! Handla och när ska jag göra vad;)? Måste ju tänka på HELHETEN:)







Trevlig helg!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Bella

ja det är också viktigt att vara en bra värdinna, det är nästan lika viktigt som maten :) Har du någom bra suprise för gästerna? Någon som kommer och sjunger eller dansar? :) Lycka till!! KRAM

2010-04-17 @ 12:49:55
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: m

Härligt med årets första grill. Visst måste du tänka på helheten, dukningen är också viktig och lite underhållning är inte så dumt:-)

2010-04-18 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0