Efterlängtade kräftor=)

Hej:)

Jobbat som vanligt mellan 10-18, har gått bra men det har varit såå varmt och kvavt idag!
I kväll har jag mamma och pappa ätit kräftor, mycket gott:)


Öl och kräftor väntar på att drickas och ätas!




Skål Pappa!=)


En trött arbetare njuter av kräftorna :)


Tillbehör i form av en god sallad, paj, ost och kex passade mycket bra till vår lilla kräftskiva:)


Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar! På onsdag bär det av till Mallorca:)

Börjar verkligen längta hem till Henkes och mitt lilla hem nu... SAKNAR dej min favorit!!!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Bella

Så mysigt det ser ut, hade också velat vara med.. men nu är jag tillbaka i oslo, skönt att vara ledig idag! tiden bara rinner iväg, har inte lämnat huset än.. jag som hade stora planer för dagen! :) KRAM

2010-08-16 @ 16:19:43
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: H

OjOj!! Det ser ju riktgit finfint ut!!



Ses imorron!!! =D

2010-08-16 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0