En dag i Kärlekens tecken ♥

Hej=)

Igår var det Emelie och Daniels stora dag, bröloppsdagen:)
En helt fantastisk dag som vi fick vara med och dela med dem!

♥ ♥ ♥


Färdiga för att bege oss till Slottskyrkan i Kalmar
Henke, Jag, Emmy, Daniel, Frida och Fredrik



Väntar på att få gå in på slottet





EMELIE OCH DANIEL nu som herr och fru Herborn Hasselberg


Ett MYCKET lyckligt brudpar ♥
Utgångsmusik: I got you babe (Sonny Bono)



En fantastisk BRUDklänning








Brudparet vid bilen som förde dem till festen som hölls i båthuset i Grönhögen (Södra Öland)


En mycket lyckad bröloppsfest som höll på fram till halv 7 på morgonen idag, så med all rätt att man är lite trött nu;)


Många Kramar E

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhh så fint!! Hade velat vara där i kyrkan.. har ju aldrig varit på ett bröllop ;) hinthint



Kram syster

2010-08-08 @ 20:47:54
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Ingmari

Så fina ni allesammans är ! Åh, om man ändå hade varit en liten fluga där i kyrkan...

Vilken underbar klänning fru Herborn-Hasselberg har på sig - jag minns när vi fick se och känna på den lilla tygbiten - och så blev den så fiiin!

Härligt att festen var trevlig och bra! Du och Henrik ser inte så pjåkiga ut heller - så urfina! Älskar er! <3

2010-08-09 @ 17:49:26
Postat av: M

ja, Klara och Ingmari jag hade glädjen att vara i kyrkan och se detta vakra brudpar. Fru Herborn-Hasselbergs klänning var helt underbar!

Visst är det härligt med bröllop.

2010-08-09 @ 22:32:24
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder du har tagit vännen! Jag försökte ringa dig idag för att se hur det är med dig:) Jag testar igen i veckan:)

Massa Kramar och tack för att ni var med och gjorde vår dag så fin och underbar!!! /Fru Hasselberg :)

2010-08-15 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0