Hoppas på en bra dag :)

Godmorgon:)

Sitter nu och äter frukost innan jag ska träffa min handledare i geografi.
På måndag går jag ut på sex veckors VFU, men börjar i idrotten!
Idag är det -12 grader och sol, då är det så fint! Hellre det än de slaskväder som varit i ett par dagar nu:)



Linnéa jag lånade din fina bild du tagit i Rydspåret:)


I kväll väntar fredagsmys ♥ och sen är det helg!

Projekt laga cykel och bil kvarstår. Men slang har jag köpt, den ska bara pumpas och sättas dit.
(Ventilen var för liten så vår pump passade inte, får väl gå till en mack=) 
Så till dess blir det promenader!
Ha en bra dag

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Härlig vinterbild, men nu få våren komma. Pumpa cyklen så du kan börja cykla;-)Kram

2010-02-06 @ 01:21:45
Postat av: Ingmari

Så vackert ni har det i Linköping! Nu får ni verkligen smakprov på hur livet blir efter skolan...både du och Henrik ute i arbetslivet :=)! Lycka till med praktiken! Längtar efter er..Kram från peppargatan!

2010-02-06 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0