20100121

Hej:)

Jodå jag sitter med tentan, men efter tag blir man matt av att läsa och bläddra i alla böcker! Vad ska man välja!!!?Var tvungen att ta en paus då jag var långt i från uppgiften i min reflektion haha... Ska snart återgå till böckerna! Men först ett inlägg här och lite kaffe!

Sitter hemma och skriver idag... då får man lite annat gjort också, exempelvis blir tvätten tvättad:) Jag ska planera mina sista tre lektioner som jag har i morgon också. Denna veckan har gått så himla fort...

Någon annan mer än jag som väntar på att pengarna ska komma!?  Slutet av januari är ingen höjdare, men snart så och då blir det desto mer=)

Hej så länge! Kramar E

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas det går bra iallfall med plugget, vi börjar imorgon.. ska bli ganska kul att komma igång.

Men sen åker jag till Barcelona på söndag.. några tips? :)



Pengar imorgon, till mig iallfall!! Puss

2010-01-21 @ 16:32:05
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0