Bullbak!

Heeej=)

Lördagen började med en sovmorgon! Sedan åkte vi ut till Tornby där vi hann gå i de flesta butikerna=)

Nu har det blivit ett par timmar i köket, men vi har gjort mycket=) Tonfiskssallad tills imon, Kycklingwok och ris (som vi ätit i kväll) och Kanelbullar!

Jag tror att ni skulle vilja känna doften i lägenheten nu, för ett BULLBAK ger en underbar doft :)







Dagens inköp från shoppingrundan! Randig topp från JC :)



I morgon ska Henke på bortamatch i Västerås och jag MÅSTE bara skriva klart hemtentan... så i morgon vet jag vad jag ska göra. På måndag börjar en ny kurs!

Hoppas att ni har en bra lördagskväll ♥

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Vilka fina bullar, jag kan känna doften av bullarna:-)Lycka till med skrivandet i morgon. Kram

2010-01-23 @ 22:55:09
Postat av: Klara

Åh vilken snygg tröja, och fina bullar :) Ser inte alls fel ut... ni får baka nya när vi hittar en tid som passar då jag kan komma upp!!



Sitter nu och väntar på att dagen ska gå, vill ut och flyga. Älskar att flyga :) Hoppas det finns mat på planet! haha..

ha det så bra, Kram Klara

2010-01-24 @ 09:02:36
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Nea

Jaa du Ellen.., dom bullarna gick inte av för hackor!



Dom får 7 av 5 solar ;P

2010-01-25 @ 20:28:32
URL: http://neanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0