Ett inlägg från Soffan :)

Hej=)

En lång dag idag!
 Började dagen med att cykla till universitetet kl 8 för att lyssna på redovisningar (ihopp om att de kan ge mig lite till hemtentan, om det gjorde det vet jag inte än=).
Sedan har jag vikat i eftermiddag i en 9:a och två gymnasie klasser. Det gick bra=)
Eleverna var snälla!

Har nu ätit och min tanke var att skriva lite på hemtentan... men har sån huvudvärk=( Jag pallar väl inte skolans värld haha:) Klen man är då...





Kvällen kommer med största sannolikhet att spenderas i soffan under en filt med avbrott för en varmdusch=)
Med start "Halv åtta hos mej" och sen är det Idrottsgalan, tänkte jag skulle se den.

Jag får ladda för att göra mycket på hemtentan imon i stället, kl 9 hos Linnéa...

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Nea

Keep up the good spirit! Imon kommer det gå galant, om du vill spara in lite på morronsysslorna kan ja bjuda på frukost! :D om du hinner läsa det innan förståss :P



Ses imöra! KRAM

2010-01-18 @ 20:19:53
URL: http://neanellie.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hoppas du har kryat på dig vännen! Usch, huvudvärk är inget vidare. Hade en period då jag hade det varje jäkla dag. Tabletter, synundersökning. Inget hjälpte. Tillslut varvade jag ner. Slutade sterssa, åt bättre och då försvann den helt. Så skönt kan jag meddela;) kram på dig fina du

2010-01-20 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0