I morgon blir det Friidrottsdag!

Hej=)

I morgon åker jag som ansvarig vuxen för 5B till KM i friidrott på Västramark här i Karlskrona. En friidrotsstävling mellan flera skolor i år 5 och 6. Vilket betyder att jag haft mina sista lektioner denna veckan! Bara en vecka kvar på praktiken, tiden går såå fort! Hoppas bara på bättre väder än idag, för då lär det bli kallt! Mycket kläder och varmt att dricka :)

Sedan väntar en helg i Växjö, ska bli jätteskoj, var flera år sedan jag var där...! Kul att se både hur moster och kusinen har det:) (Obs det var inte flera år sedan vi sågs men då har det varit i Kalmar och nu sist här i KNA).

Snart kommer Henke också hem från jobbet, vet inte vad vi ska hitta på än.

Hoppas allt är bra Kramar E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0