Höstskor=)

Hej=)

En paus i pluggandet... Försöker knåpa ihop en projektidé (IKT/Språkprojekt vi ska göra på VFU:n v 37-41), imorgon ska min idé vara klar för att på seminariet på fredag diskutera den och få kommentarer på min idé.
Har även hunnit med en promenad och en hel del kaffe idag:)

Tänkte passa på att visa mina höstskor som jag köpte i Kalmar i måndags:




...så nu är det bara en ny höstjacka som saknas!



Jag har heller inte visat (mest Henkes) odlingsprojektet som finns på vår balkong:) Mycket goda tomater! Och även chilifrukt på gång.. Det ni ;)


Annars är allt bara bra:)

Tvätt står det på kvällens schema! Hoppas allt är bra med er KRAMAR E


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Fina skor!! Nog ska du hitta en snygg, varm jacka snart!?!?

Ser fram emot att ses på lördag! Kramar till er!

2010-09-10 @ 13:31:35
Postat av: Nea

gud va gött å köpa lite nya höstgrejer! jag vill också... :) fina va dom!



kram kram

2010-09-12 @ 12:02:18
URL: http://neanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0