Internet inkopplat!

Hej :)

Nu funkar internet här hemma, vilket betyder att jag kommer uppdatera lite oftare här :)

Skolan i Kalmar har dragit igång och jag har varit där två gånger denna veckan, upprop, första träffen med seminariegruppen och föreläsning. Såhär i början tycker jag alltid att allt spretar innan man har fått koll på vad som ska göras och hur. Men börjar så sakta få koll. Har inhandlat en pärm och register idag för att underlätta :P

Denna vecka har jag även köpt träningskort på Friskis och Svettis känns bra, så är någon sugen är det bara att höra av sej för ett pass :)
Har också lyckats köra för fort och fått min första fortkörningsbot på 2400:-, vilket var mindre roligt!! Hade gärna gjort något roligare för pengarna.

Nu är det fredagsmys som står på schemat, räkmackor och hemgjord hallon- och blåbärspaj som nu står i ugnen:)

Hoppas allt är bra med er

Många Kramar E



Jag på Mallis:) I vår fina lägenhet där..


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Hej hopp Ellen! Härligt för dig att allt snart har landat....underbar bild från er härliga vecka i Palma!

Har en liten skolpresent till dig....som du får när vi ses!

Kram kram till dig o Henke!

2010-09-07 @ 18:30:02
Postat av: E

Hej=) En skolpresent, låter spännande ;) Hoppas allt är bra Kram

2010-09-08 @ 13:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0