Förkyld:(

Hej=)

Andra dagen på VFU:n avklarad och vi har bland annat varit i skogen, mysigt :) I morgon är det skoljoggen och två lektioner, min VFU har haft en lugn start!

Gårdagens middag blev (enligt mej) MYCKET lyckad och jag tror även gästerna gillade den!
Avocadosoppa med cremefraishe och löjrom tillsammans med nybakt foccicabröd. Helstekt strutsfilé med potatisgratäng + grön sparris och till efterrätt mintchokladtårta med vispad grädde... (en helt vanlig måndagsmeny med andra ord;)

Idag har jag jag röjt upp efter gårdagens kalas, det blir MYCKET disk vill jag lova...Men det bästa är att vi har vår middag gjord och att man de tre kommande veckorna är  bortbjuden en kväll i veckan :) Trevligt!

Något som är mindre trevligt är att jag är precis genomförkyld och snyter mej hela tiden och knaprar alvedon. (mamma jag har funderat på att köpa ingefära, för det lär komma som ett förslag annars=) Jag får ligga lågt med träningen och ta det lugnt så att jag kan gå till skolan på dagarna, känns som prio ett nu.

Nu tänkte jag lägga mej och läsa ut min bok innan TV-kvällen börjar ;)

Hoppas allt är bra med er
Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: Bella

Struts? Ser att någon kollar på Halv åtta? ;) Var det gott då?

Jag har också blivit förkyld, men tog mig lite ingefära igår så mår sååå bra nu ;) haha..



Hoppas ni har det bra där hemma, puss och kram från Oslo

2010-09-15 @ 20:04:12
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Ingmari

Ellen...riv färsk ingefära och slå i en varm kopp te - det hjälper-jag lovar!

Ge Henke det också!

Kram och tack för en alldeles, alldeles underbar kväll på Harrys tillsammans med er alla!!!!

2010-09-18 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0